Watch the Vultures Begin Circling - Sheldean Human case

This really gets my goat. First, the well-meaning but conned multitudes wanted to involve Danie Krugel in the Sheldean Human case, as chronicled here. Now it seems that Krugel has fallen from their fickle favour, and Marietta Theunissen is flavour of the day. Theunissen’s best trick is playing second caterwauling fiddle following John Edward’s despicable cue in convincing people that their deceased relatives can only mumble incomprehensibly.

[b]Rudolf H[/b] Mar-02-2007 12:29:45
Ek het Marietta Theunissen (van 'Aan die ander kant') se web site opgesoek en dit is : http://www.otherworldstomorrow.com/news.php Daar is kontak inligting op die 'site'

Rolien s Mar-02-2007 12:33:15

ek het op die site gaan kyk en Jessica doen haar bookings, kan iemand haar dalk kontak en hoor of Marietta kan help?? ek moet ongelukkig gaan, maar julle kan my mail op [email protected]. Ek hoop Marietta kan help!!

JESSICA can be contacted for booking of sessions
in JHB On mobile number 0761770677

Christelle W Mar-02-2007 13:02:33

Hi julle,

<… snip …>

Ek praat onder korreksie, maar ek dink Marietta is in Australie. Sy is al vir 2 jaar of so daar.

Rudolf H Mar-02-2007 13:05:58

Ek het 'n epos na 'n kontak adres van Marietta Theunisen gestuur om te vra vir hulp. Volgens haar web site is persoonlike konsultasies $250 New Zeelandse dollars. Met die wisselkoers beteken dit iets soos R1300. Ek sou graag wou maar ek het nie self soveel geld beskikbaar om hulp te vra nie.

Pat O Mar-02-2007 13:20:23

Rolien S, I was at a Fayre on Sunday and Marietta had an hours session there, she however did mention not to ask her questions about missing people, etc. I am not sure whether she still does assist in that way, (I doubt it). Has anyway contacted Jessica - her Secretary? Remember years ago, the story of a young girl - something to do with Walkerville, wasn't there someone else who assisted the investigators on that case?

Marietjie v Mar-02-2007 13:20:30

Marietta is terug in Suid-Afrika en kan gekontak word. Ek weet sy het 'n praatjie wat sy aanbied in Johannesburg komende Sondag. Sal die inligting gaan soek en laat weet...

Marietjie v Mar-02-2007 13:26:56

Op Sondag 1uur gee Marietta 'n praatjie by hierdie adres:

“3 and 4 March - Benoni City Hall, cnr of Princes & Turvey, Benoni”.

Ek probeer om haar kontakbesonderhede te kry.

Pat O Mar-02-2007 13:29:55

Yes, Marietta is doing a session on Sunday in Benoni, then there's another show in Centurion on 27 March 2007, if this helps If you'd like I can get the venue for this Sunday (I know it starts at 13h00 SHARP)

Apart from giving considerable support to the idea that good intentions are rarely enough, the above excerpts illustrate one major reason why it is so important that people like Krugel and Theunissen are publicly exposed for the bloodsucking frauds that it is safe to assume they are until they provide some actual evidence of their claimed abilities.

'Luthon64

Sheldean’s body was found late yesterday. Predictably, neither Krugel nor Theunissen had a hand in the recovery.

Our deepest sympathies go out to the Human family on their loss, and our wish is that the hordes of shameless charlatans, who inevitably will line up to bring platitudinous “messages of comfort from the other side,” be struck dumb.

'Luthon64

My wife is one of those dear people that accepts everything that appears in her inbox as gospel, and must be forwarded to her entire contact list as fast as she can type. I love her dearly, but have given up trying to cure her of this insidious habit…
i received the following forwarded mail this morning:

KYK NET HIER…!!!

Die ortopsie van Sheldean wil hulle nie bekend maak nie, maar ek wee twat is die uirslae. My niggie se stiefpa is Jordaan se oom.

Sheldean is van voor en agter verkrag, verwurg terwyl sy verkrag was, versmoor met 'n sak om haar kop gebind. En sy is met bottel stukke verniel.

Jordaan het haar dieselfde aand nog vermoor. Jordaan se hy is betaal om vir Sheldean te vermoor.

Sheldean se ma wou haar al 3 jaar gelede verkoop het, a.g.v finansiele probleme. Sheldean is ook verskeie kere by Jordaan gelos as elize in die nagklubs le.

Ek persoonlik dink elize is dan net so skuldig soos Jordaan en om nog kos pakkies van die gemeenskap af te ontvang, terwyl sheldean hoeveel aande sonder kos geslaap het. Sy het ook 'n Mazda 6 vanaf Ford ontvang.

Nou vra ek jou?

{name deleted}

It absolutely astounds me that people believe this unsubstantiated b.s. and accept the veracity of this gossip with even applying one brain cell in unpacking the conentions made.

I replied to all parties that forwarded this mail as follows:

Vraag wat ek net vra oor mense wat voorgee hulle weet wat gebeur het:

1.     Hoe kry die beskuldigde se “oom” die pataloog se verslag? Die man is nog nie eers verhoor nie, so hoe op aarde sal sy familie sulke vertroulike getuienis in die hande kry. Dis so onwaarskynlik dit is nie snaaks nie.

2.     Hy is “gehuur” om die kind te vermoor. Met watter bewyse maak die “{name deleted}” sukke aantuigings. Nog duim suig stories. Kyk eers wat is die getuienis iwat in die hof begelei word .

3.     Insp Piet Beyleveld het die man gevang. Hy het nie Sheldean se ma gevang nie. Die baaspeurder van die SAPS sou seker snuf in die neus gekry het na sy sorgvuldige ondervraging van Jordaan, of hoe?

{name deleted} moet lig loop vir lasterlike aantuigings.

Good stuff there, Q.E.D. - some telling questions about what seems to be a vile and tasteless prank. “My niggie se stiefpa is Jordaan se oom” is a dead giveaway.

'Luthon64