Daars 'n spook in my huis....

:wink:

My oom is so paar weke gelede skielik oorlede, en my geliefde moeder vat dit nogal sleg. Nou, ek is die rots waarop die familie gebou is, as daar drama of issues is, dan kom klop hulle gewoonlik aan my deur (ironies eintlik, aangesien ek die uitgeworpene is vanwee my ongelowigheid). My broer sukkel nou die laaste paar jaar finansieel, en so 'n jaar of wat terug, kom parkeer hy toe nou sy eerste karretjie ('n beetle) in my agterplaas om te keer dat die skuldeisers die ding konfiskeer (hy hou die ding vir sy seuntjie).

Die bleddie ding is in my pad, ons is besig om te landscape, en nou moet ons so om die ding landscape, die arme verwese ding sit op vier plat wiele en die seiltjie waarmee hy toegemaak is, wapper met heimwee in op 'n winderige dag. Eintlik skoon tragies en depressief.

In elk geval, vra toe geliefde boetjie om die karretjie te verwyder, hulle is nou soortvan weer gesettle in 'n nuwe huis en dinge begin weer beter te lyk vir hom, maar na vier treke, en met 'n vrou wat niks kan organise nie, is die sleutels toe wyk. Al wat kan onthou word is dat die sleutels aan 'n geel hondtjie sleutelhouer vas is.

Ek gaan grou toe in my sleutelkas (ek is moerse ge-organise - alles het 'n plekkie), en kom toe op die sleutels af. Die oggend vroeg, net voor ek werk toe is, plaas ek toe baie onskuldig die sleutel op die derde trappie van onder wat na my ouers se woonstelletjie lei bokand die garage. Sy sal die ding daar sien en weet wat dit is en dat ek dit daar gesit het.

MOERSE suprise die aand toe ek by die huis kom… Sy wag my sommer by die oop garage deur in, so opgewonde soos 'n kind wat dieretuin toe gaan, sy pluk my kardeur oop en babbel soos 'n baba. Dit vat my 'n goeie 10 minute met my handsak in een hand, kosblikkie in die ander en vodde op my hakke om enige sin uit haar te kry.

Oom Leon het die Beetle se sleutel vir haar gebring… (wtf!!)

Heh??? Ma???

Nee, Oom Leon was nou glo boetietjie se peetpa gewees, en HY het gesien ons is op soek na die sleutels, en kan jy nou glo, vanoggend toe los hy die sleutels op die derde trappie na die huis toe… BINNE die huis, en die deur was gesluit. ITS A MIRACLE!!!

headdesk

Dis nou twee dae later, en ek het nou al seker vyftig keer aan haar verduidelik dat EK die sleutel daar gelos het, maar sy (wil) nie hoor nie. Sy het leef en beef geskakel om te laat weet dat Oom Leon fine is en dat hy na ons kyk en dat hy nog lief is vir ons…

Ek het nie aldag krag hiervoor nie… dankie tog vir 'n sin van humor.

:smiley:

Het julle vir Oom Leon gevra wat die lotto nommers is? Julle kan my spaar Ouija bord kry! Of gebruik sommer 'n monopoly bord, ek hoor spoke gee nie regtig om nie…

Ek verstaan haar gryp na spook as antwoord, dit maak eenvoudig net soveel sin, ( ::))maar nadat jy dit aan haar verduidelik? Dit vat darm baie …erm… wat sou die korrekte woord wees? Help?

Sy is oud. Verder as dit gaan ek nie eens probeer verduidelik nie.

En ek het nie die Ouija bord nodig nie, ek sal sommer vra vir 'n nota op die derde trappie van onder af (vir een of ander rede is daardie derde trappie belangrik)

ek reken, wees evil. begin geld vra om raad by oom leon te kry.

hoeveel stappe in grief is daar? is jou ma nie nou dalk op die denial stadium nie?

Vyf, as ek reg onthou. Sy is seker, maar ek is al so gewoond daaraan om haar te humour dat dit ook nie meer regtig snaaks is nie…

Ek weet honestly nie hoe my arme pa dit uithou nie (nie dat hy nou enigsins 'n engel is nie)

Dit gaan rof met die spoke ens in my huis:

My ouma is 'n duif, die duifie kom klop elke oggend aan haar badkamer venster vir sy krummel kos… dit gaan nou al seker 11 jaar aan (dis seker nou al die oorspronklike duif se agter kleinkinders wat kom klop, maar never-mind).

Ek humour haar, niks anders werk nie.

shame, party mense kan maar nie cope nie. ek was self skuldig dat ek geld spandeer het op psychics of met my pa te praat. maar dit het my meer upset as iets anders, dis soos 'n drug. mens klou vas.
en ek moet se, vandag ek hier op die forum gekom het, het ek sommer daai kak laat vaar. my dilusions oor my pa het ook sommer sy gat gesien. my pa was 'n ass. en hoekom de hel wil ek nou sit en geld mors op een of ander seance?