nou, laat ek nou myself reg kry hierso.
my reaksie, was mild, op 'n uitkak skaal van so 5 uit tien. en heel fokken tog in die kies mind you.
en kom ons kyk nou jou reaksie… in plaas van jou punt stel, raak jy sommer heel persoonlik, en gaan aan soos 'n ding op tik.
nou, ek gaan tipies nie op sy gat sit en dat sy soos 'n mal fokken vlakhaas aangaan nie.
so as jy gaan kaksoek, gaan jy dit kry. en die lekker quote wat jy hier aanhaal, is nadat jy my gevra het om selfmoord te pleeg.
nou vir iemand wat haar pel uit 'n garage moes gaan haal terwyl hy besig was om homself te vergas, 'n venster met my kaal vuis moes uitslaan, deur die venster kruip, die kar by garage uitkry, en agterkom dat ek te laat was om hom te help. en nogsteeds tergeefs probeer cpr toedien, en hulpeloos die cops en ambulanse probeer bel om te help.
kom ek vertel jou reguit. jy is 'n poes. en jy het jou eie kak hier gemaak.
vir enigiemand wat al ooit in 'n situasie was waar jy gevoel het jy wil selfmoord pleeg, of die hulpeloosheid gehad het van iemand wat dit gedoen het, is jy die fokken epitomy van deur die kak-geid.
my ex het, nadat hy my gemoer het, vir my gese ek moet maar liewer selfmoord pleeg. dieselfde ex het 'n kitten teen 'n muur probeer doodgooi. dieselfde ex het sy ex geskop terwyl sy op die grond gele het.
so in my opinie, is jy fokken doos, en dis mense soos jy, wat geen fokken intellek het nie, wat my in die tronk sal laat opeindig, want ek sal my fokken hande op jou keel sit, en druk tot jy ophou skop.
jy is 'n laepunt in human evolution, en nou wil jy maak asof ek jou uitgebuit het.
word fokken groot.
jy het hier gekom om kak te soek, om jou tjommies te defend. jy het sover net mooi fokkol konstruktiefs tot hierdie forum gelewer nie. jy is so fokken vacant en devoid of sense soos jou imagineless insults.
fokkers soos jy maak my fokken skaam om wit en afrikaans te wees.